Navigatie

FAQ Veelgestelde vragen

Op welke wijze kan ik betalen?
Via iDEAL en Bancontact

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, gaan wij direct uw bestelling verzorgen. Meestal wordt uw bestelling de volgende dag verzonden (m.u.v. feest- en vakantiedagen).

Wat zijn de verzendkosten?
Die zijn afhankelijk van het land waar wij de zending naartoe sturen. Het bedrag komt automatisch in uw winkelmand te staan.

Waarom wordt het pakket in Nederland aangetekend verzonden?
Aangetekend verzenden binnen Nederland geeft de zekerheid dat het pakket ook daadwerkelijk bij u wordt afgeleverd. Bovendien is het pakket verzekerd. 

Waarom wordt het pakket in de andere landen verzekerd verzonden (zie de verzendopties in de winkelmand) en waarom is dat zo'n hoog bedrag?
Voor aangetekende verzending zijn onze producten bij verzending naar het buitenland uitgesloten van verzekering, er blijft dan alleen verzekerd verzenden over om een veilige verzending te kunnen garanderen. Alleen de kosten die wij zelf moeten betalen voor verzending van uw pakket berekenen wij aan u door.

Wat is de lengte van het snoer?
Dat is niet zo gemakkelijk te zeggen, omdat dit bij al onze leveranciers verschillend is. Een uitleg vindt u bij 'koopinformatie'.

Om te weten hoeveel kralen er op een snoer zitten moet ik kijken bij 'koopinformatie' waar staat dat op de website?
Koopinformatie staat in het menu / de navigatie, vrijwel onderaan. 

Heeft u ook iets anders dan op de website staat?
Nee, helaas, als het niet op de website staat, dan hebben wij het niet. Uitverkochte artikelen worden als zodanig aangegeven en wij doen ons uiterste best om deze weer in te kopen en binnenkort weer aan u te kunnen leveren.

Ik zie soms 'binnenkort verwacht' bij een product staan, wat wil dat zeggen?
Als een product door ons is ingekocht, dan staat er 'binnenkort verwacht', het duurt dan niet zo lang meer voordat het er is, maar als het binnen is, moeten wij het op de website zetten, dus daar gaat ook nog even wat tijd overheen. 
Zodra dit allemaal klaar is, kunt u het product via de website bestellen. 

Als ik een bestelling retourneer, hoe bepaalt u dan of die 'in goede staat' door u is ontvangen?
Van iedere bestelling die door ons wordt verzonden, maken wij een foto, zodat wij precies weten wat wij aan u hebben verzonden, hoeveel kralen op het snoer zitten en in welke staat de kralen zich bevinden. Als wij uw zending binnen 14 dagen na uw bericht van terugzending 'in goede staat', dus precies zoals wij het hebben verzonden, van u retour ontvangen, maken wij het bedrag direct aan u over. 

© 2015 - 2019 Edelsteen kralen en sieraden Sellz | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.